English

معاون استاندار مازندران خبر داد:

برگشت ۱۰۰ واحد صنعتی مازندران به تولید

معاون امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در یکسال اخیر تعداد زیادی از واحد های تولیدی و صنعتی نیمه فعال مازندران و ۱۰۰ واحد تعطیل شده با پی گیری ها و رفع مشکلات آنها به صورت کامل به چرخه تولید باز گشتند.

برگشت ۱۰۰ واحد صنعتی مازندران به تولید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسن خیریان پور در حاشیه بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات مستمر هفتگی کار گروه رفع موانع تولید استان و همچنین کلینیک آنکال با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه در شهرک های صنعتی گام های خوبی برداشته شده است و تلاش این است تمامی واحدهای تولیدی تعطیل شده بتوانند فعالیت خود را دوباره شروع کنند.

وی ادامه داد: مازندران ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که باید با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی از آنها بهره برد و در استان مازندران آماده هر نوع همکاری با سرمایه گذاران هستیم.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب های مختلفی همچون بسته حمایت از تولید، سامانه کارا، اشتغال فراگیر تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شد و این روند ادامه خواهد داشت.

خیریان پور اذعان داشت: با راه اندازی چهار پایانه صادراتی  در شهرستان های جویبار ، آمل ، عباس آباد و بابلسر به زودی شاهد رفع دغدغه کشاورزان و شکوفایی اقتصادی استان  در حوزه صادرات خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه