English

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۱۰۴ پروژه عمرانی همزمان در شهرضا افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر 104 پروژه عمرانی به ارزش ۶۴۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرضا افتتاح شد.

۱۰۴ پروژه عمرانی همزمان در شهرضا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، استاندار اصفهان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: افتتاح شرکت نوین شهران فوده، بهره‌برداری از ایستگاه تقلیل فشار گاز مجتمع صنایع کارگاهی امیرکبیر، افتتاح ساختمان اورژانس و اولین پد بالگرد اورژانس هوایی جنوب استان اصفهان از جمله ۱۰۴ پروژه‎ای است که به یمن ایام مبارک دهه فجر امروز در شهرستان شهرضا به بهره‌برداری رسید.

عباس رضایی اظهار کرد: این افتتاحیه‌ها و آیین‌ها به بهانه این است که بگوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی بر کشور تحمیل شده به پیشرفت و آبادانی ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب وابستگی شدیدی به دیگر کشورها داشتیم، افزود: اصل این جشن‌ها به این معناست که ما داریم از وابستگی‌ها نجات پیدا کرده و به سوی خودکفایی بیشتر قدم بر می‌داریم.

مقام ارشد استان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی مثال زدنی، تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

استاندار اصفهان به نقش شهدا در اعتلای کشور اشاره و تاکید کرد: به طور قطع هرچه داریم از برکت خون شهداست و لازم است همیشه یاد و نام این بزرگان وطن را زنده و جاوید نگاه داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه