English

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در سمیرم / کلاهبرداری از ۱۴ شهروند

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری فرد کلاهبرداری که 6 میلیارد ریال از 14 شهروند کلاهبرداری و متواری شده بود، در شهرستان سمیرم خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در سمیرم / کلاهبرداری از 14 شهروند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی اظهار داشت: شخصی که با فریب دادن برخی شهروندان وبدست آوردن اعتماد آنان و ارائه چک های بلامحل اموالی را خریداری و متواری شده بود در شهرستان سمیرم شناسایی و دستگیرشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در دیگر استان های کشور نیز از مردم کلاهبرداری کرده بیان داشت: این فرد در یک پرونده 3 میلیارد و 200 میلیون ریال از شهروندی کلاهبرداری کرده بود.

وی ادامه داد: فرد مورد نظر که از کلاهبرداران حرفه ای بود مستمرا در حال تغییر مکان و تغییر ظاهر بود که کشف مخفیگاه او بسیار سخت بود.

وی اظهار داشت: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان سخت کوش آگاهی شهرستان سمیرم آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و در تاریکی شب او را دستگیر کردند.

سرهنگ قرقانی تصریح کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به 6 میلیارد ریال کلاهبرداری از 14 شهروند اعتراف کرده و پرونده او برای روشن شدن دیگر ابعاد مفتوح است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: با توجه به اینکه وی با استفاده از روش اعتماد سازی اقدام به خرید و فروش کالا و صدور چک بلا محل می کرده لازم است شهروندان محترم کلیه معاملات خود را از طریق بنگاه های معاملاتی معتبر و با شناخت کافی از طرفین انجام دهند و اگر از فردی به این شیوه کلاهبرداری شده می تواند به پلیس آگاهی شهرستان سمیرم مراجعه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی