English

تبلیغ زود هنگام ممنوع

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج داوطلبان مجلس را از تبلیغ زود هنگام منع کرد و اولین گام ورود به خانه ملت را رعایت قوانین و مقررات عنوان کرد.

تبلیغ زود هنگام ممنوع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، غفور قاسم پور روز چهارشنبه درنشست ستاد انتخابات کرج گفت: نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس باید از تبلیغ زودهنگام پرهیز کنند.

وی افزود: داوطلبان مجلس باید  پایبند به قوانین باشند و اولین گام ورود به خانه ملت رعایت قوانین و مقررات است که باید مدنظر نامزدها در پروسه تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

قاسم پور گفت: با تلاش مجریان انتخاباتی استان البرز ، وزارت کشور و در کنار آن تعامل و همکاری خوبی که با هیات نظارت بر انتخابات ایجاد شده  اقدامات مربوط به انتخابات در یک فضای همدلی و وفاق بر اساس جدول زمان بندی در حال انجام است.

فرماندار کرج اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام نامزدها رصد و به مراجع قانونی از جمله دادستانی اعلام می‌شود ، تذکرات لازم به برخی از نامزدهای  انتخاباتی به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی داده شده و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شده است.

این استان دارای حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس  با ۲ کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان با یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

کرج دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزارمی شود دارای ۲ کرسی نمایندگی است.

طبق آخرین گزارش های رسمی از حوزه های انتخابیه استان البرز از مجموع ۳۷۹ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در این استان صلاحیت ۱۲۴ نفر تائید شد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر و ۶ شهرستان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه