English

محمد رادمهر تاکید کرد؛

لزوم تداوم خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده جاسک

فرماندار جاسک در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: نیاز است خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده همچنان به همین شکل ادامه پیدا کند.

لزوم تداوم خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دکتر چنگایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مناطق سیل زده جاسک گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سیل زدگان ادامه دارد.

دکتر احمد چنگایی با اشاره به بررسی مصوبات قبلی شورا در این جلسه، بیان کرد: هر یک از نمایندگان دستگاههای اجرایی اقدامات انجام شده توسط مجموعه خود را تشریح کردند.

محمد رادمهر فرماندار جاسک در این جلسه از مجموعه شبکه  بهداشت و درمان در خصوص حضور فعال و مستمر در مناطق سیل زده تشکر کرد، و گفت: نیاز است خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده همچنان به همین شکل ادامه پیدا کند.

نحوه برگزاری و زمان و مکان مجمع سلامت شهرستان جاسک از دیگر مباحث این جلسه بود که مقرر شد؛ شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری اقدامات لازم را برای برگزاری مجمع انجام دهند.

این جلسه با حضور فرماندار جاسک، دکتر چنگایی مدیر شبکه بهداشت و درمان و روسا و نمایندگان ادارات و سازمان ها عضو شورا در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان جاسک برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه