English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه در استقبال از بهار

سجاد سلیمانی گفت: با توجه به تأکیدات و پیگیری‌های شهردار، امسال سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی با توان و امکانات ویژه خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته همشهریان و مسافران نوروزی آماده می‌کند.

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه در استقبال از بهار

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در اولین جلسه استقبال از بهار 99 که در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و میهمانان نوروزی در سال 99 برگزار شد، ابراز داشت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی کرمانشاه برای اجرای هر چه بهتر طرح استقبال از بهار 99 در شهر کرمانشاه آمادگی کامل دارد.

وی ضمن تقدیر از شهردار کرمانشاه به خاطر عنایت ویژه به سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی کرمانشاه، اظهار داشت: در نظر داریم با سعی و تلاش همه عوامل سازمان بیش از گذشته رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی را جلب نماییم و در همین راستا برای اجرای این طرح با همه واحدها تمام ظرفیت‌ها را بکار گیریم.

ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمانشاه نو می‌شوند

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه از ساماندهی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر باهدف افزایش رفاه شهروندان در استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

سلیمانی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، گفت: نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس علاوه بر افزایش رفاه شهروندان در زیباسازی و ارتقای کیفیت مبلمان شهری نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس‌های درون‌شهری یکی از مسائل مهم شهری است گفت: ایجاد ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود داشته در دستور کار سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه قرار دارد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه به برنامه‌های این سازمان در جهت رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه با حمایت شهردار کرمانشاه، اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های مسیر بلوار تا میدان فردوسی نوسازی و جایگزین شده‌اند در آینده نزدیک نوسازی در سطح شهر اجرائی و نصب خواهد شد.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در سال آتی نوسازی و بازسازی بخشی عظیمی از ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه است خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که به شکلی عمل کنیم که همشهریان ما در استان در زمان‌های حضور در این ایستگاه‌ها ضمن رضایت با مشکلی روبه‌رو نباشند.

سلیمانی تأکید کرد: ایستگاه اتوبوس و تاکسی به‌عنوان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزو ملزومات زندگی در شهر محسوب می‌شود چراکه مکانی است برای مسافران منتظر با امکان محفوظ ماندن از شرایط جوی که طراحی مناسب آن باعث جذب مردم و انگیزه برای استفاده بیشتر از امکانات عمومی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و آلودگی محیط خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه