English

پیگیری شکایات مردمی توسط سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از پیگیری و رسیدگی به 39 مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.

پیگیری شکایات مردمی توسط سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی گفت: از این تعداد شکایت مردمی که توسط سازمان تاکسیرانی کرمانشاه پیگیری شده است، 31 مورد مربوط به تاکسی، 5 مورد مربوط به عدم پرداخت اقساط بانکی و 7 مورد شکایت قضائی بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح برخورد و شناسایی رانندگان فاقد پروانه معتبر نیز افزود: به‌منظور جلب اطمینان همشهریان و والدین در خصوص رفت‌وآمد دانش آموزان در سفرهای درون‌شهری، گشت‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه جهت نظارت بر کار رانندگان در نظر گرفته‌شده است.

سلیمانی تصریح کرد: در این راستا در دی‌ماه سال جاری، 52 دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده‌اند که از این تعداد 28 دستگاه تاکسی فاقد پروانه معتبر،13 دستگاه سرویس مدارس فاقد مجوز و 11 دستگاه خودرو مسافربر شخصی غیرمجاز بوده‌اند که طبق مقررات، برخورد لازم صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از کلیه همشهریان که در مسافرت‌های درون‌شهری صرفاً از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، از شهروندان خواست تا با ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات خود از طریق شماره تلفن‌های 133، 38246565 و یا سامانه پیام کوتاه 30001815 سازمان تاکسیرانی کرمانشاه را در راستای ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد عبدالملکی

    مدیریت محترم تاکسیرانی کرمانشاه
    بدینوسیله اینجانب سردفتر محمد عبدالملکی از آقای صابرقاسمی راننده تاکسی به شماره کد3472 شماره انتظامی19-297ط19 که قبول زحمت نمودند گوشی اپل را که تاکسی جامونده بود صحیح وسالم تحویل دادند تقدیروتشکرمینماییم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه