English

افتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال

فرماندار کرج اعلام کرد: قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به طول 32 کیلومتر با اهتمام دولت تدبیر و امید در ایام الله دهه مبارک فجر بهره برداری می شود.

افتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، قطعه یک آزادراه تهران-شمال با صرف هزینه یک هزار میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده است. با بهره بهرداری از قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال ، فاصله پایتخت به شمال 60 کیلومتر کوتاه تر می شود.

غفور قاسم پور گفت :  این شهرستان با بهره برداری از ۶۹ پروژه  عمرانی به استقبال ایام الله دهه مبارک  فجر رفته است که این پروژه ها در حوزه های  راه سازی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی  با صرف   ۱۰۶  میلیارد تومان اعتبار آماده شده است.

وی افزود: از مجموع این ۶۹ پروژه عمرانی ۹  پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است که به طور مستقیم برای ۷۱ نفر  اشتغال زایی خواهد داشت.

قاسم پور خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان البرز در شهرستان کرج از دیگر پروژه های  مهم حوزه فرهنگی به شمار می رود که در فجر ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید .

 افتتاح  چند مدرسه، مجموعه های ورزشی، اجرای طرح های هادی در روستاهای شهرستان کرج، راه اندازی مراکز بهداشت و سلامت خانواده، بهره برداری از نیروگاه خورشیدی در شرق کرج، اجرای طرح های آبخیزداری و کنترل سیلاب، بازسازی راه ها و روشنایی معابر مهم شهرستان کرج، راه اندازی گلخانه های آموزشی و تحقیقاتی از دیگر پروژه هایی است که فجر ۹۸ برای  خدمت رسانی تقدیم مردم شریف شهرستان کرج خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه