English

نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس البرز

آیین گلبانگ انقلاب صبح امروز در دبیرستان متوسطه دوره اول حضرت علی ابن ابیطالب (ع) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور خانواده های معظم شهدا، استاندار البرز و سایر مسوولان استانی به صدا درآمد.

نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیرکل آموزش و پرورش البرز صبح شنبه ۱۲ بهمن درمراسم نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) شهر کرج گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در عرصه تعلیم و تربیت داشته که این دستاوردها به هیچ وجه با گذشته قابل قیاس نیست.

سالار قاسمی اظهار کرد: زنگ انقلاب زنگ بیداری، آگاهی، استبداد ستیزی، استقلال ، عزت، مردانگی، ایثار و مقاومت است.

وی  با اشاره به شهادت سردار سلیمانی در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: شهادت سردار سلیمانی جریان و شریان جدیدی در نهال تنومند نظام ایجاد کرد.

این مسئول گفت :  نظام و انقلاب هر چه دارد از برکت خون شهدا است که با شهادت سردار قاسم سلیمانی روح جدیدی در کالبد  نظام و انقلاب اسلامی دمیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در عرصه تعلیم و تربیت داشته که این دستاوردها به هیچ وجه با گذشته قابل قیاس نیست.

قاسمی بیان کرد: ممکن است در جمهوری اسلامی ایران و در کشورمان کاستی‌هایی داشته باشیم اما آنچه به عنوان عزت، عظمت و احترام، جمهوری اسلامی ایران به ما داده است قابل قیاس به داشته‌های مادی نیست.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ماست دستاوردهای نظام و انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم، گفت: این آشنایی باعث می‌شود نسل‌های بعد با اعتقاد به اصول نظام تبعیت از اصل ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه