English

رضا عباسی تاکید کرد:

گفتگو با بخش خصوصی مداوم و مستمر صورت گیرد

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در جمع صادرکنندگان محصولات کشاورزی همدان بر گفتگوی مستمر و مداوم با بخش خصوصی تاکید کرد.

گفتگو با بخش خصوصی مداوم و مستمر صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا عباسی ، قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با بخش خصوصی در جمع صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان همدان بر ضرورت افزایش صادرات محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات صادرات محصولات کشاورزی استان همدان این است که صادرات از مبدا گمرک همدان سیر نزولی دارد. 

عباسی با اشاره به عوامل دخیل در صادرات، تاکید کرد: ضروری است که هر از چندگاهی به عقب بنگریم و مسائل را مرور و آسیب‌شناسی کنیم.  یکی از عواملی که در سیر نزولی صادرات از گمرک استان دخیل است صادرات از مبدا سایر استان ها است که نیز است علل آن بررسی شود. از سوی دیگر شاهد هستیم که گاهی خریداران خارجی محصولات استان را مانند سیب مستقیم و به صورت ریالی خریداری می‌کنند.

وی ادامه با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور ، اظهار کرد: نیازمند رصد به موقع شرایط هستیم و با منعکس کردن رخدادهای استان، پیش‌بینی های لازم صورت گیرد و برای آن برنامه ریزی لازم انجام شود. 

عباسی با پیشنهاد برگزاری نشست های مستمر  هم‌اندیشی جهت پیشبرد اهداف، بیان کرد: باید در کارگروه‌ صادرات وضعیت محصولات کشاورزی را هر چه بیشتر بررسی کنیم و در نشست‌های هم‌اندیشی فصلی یا ماهیانه از اعضا بخواهیم از منظر خود مسائل را طرح کنند. 

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: گفتگو با بخش خصوصی باید مداوم و مستمر صورت گیرد. همانگونه که شرایط ویژه است لازم است همراه با تغییرات و اتفاقاتی که در این حوزه رخ می‌دهد هماهنگی ها هم  به صورت ویژه و با ثبات در مسائل، هم‌افزایی و هم‌فکری صورت گیرد. ما باید بتوانیم ریز و با برنامه به مسائل ورود پیدا کنیم که بتوانیم گره از مسائل و مشکلات  استان بگشاییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه