English

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده:

معامله قرن هرگز به سرانجام نخواهید رسید

امام جمعه بندرعباس گفت: معامله قرن معامله ای ننگین است که نه امت اسلامی و نه فلسطینی ها این معامله را قبول ندارند و قطعا" جهان اسلام مانع از محقق شدن این طرح خواهد شد.

معامله قرن هرگز به سرانجام نخواهید رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس در جمع نمازگزاران در خطبه‌های نماز جمعه اینگونه اظهار کرد: اولویت خود را حل مشکل بیکاری جوانان قرار دهید و زمینه های مهارت افزایی را برای جوانان این مرز و بوم علی الخصوص هرمزگانی های فراهم آورده تا زمینه ساز ایجاد اشتغال جوانان شود.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه دانشگاه ها به جوانان ما که خط مقدم جامعه اسلامی ما هستند روش های ایجاد کار را تعلیم دهند، اذعان داشت: راه و روش اشتغالزایی را به جوانان بیاموزیم تا در تمام زمینه ها در راستای افزایش کیفیت کار پیش روند و ما شاهد جامعه ای پویا باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این انقلاب متعلق به مردمی است، تشریح کرد: مردم منتظر مسئولان و دستگاه های اجرایی نباشند خودشان با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار نظام را در مقابل تهدیدات دشمنان به نمایش بگذراند و این حضور در ۲ اسفند ماه پای صندوق های رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عدم استفاده از تجربه کارآفرینان یکی از عوامل بیکاری است، خاطر نشان کرد: مشاغلی را برای جوانان فراهم آوردید تا با ظرفیت علمی و تخصصی آنان هم سو باشد.

امام جمعه بندرعباس در پایان اظهار کرد: معامله قرن معامله ای ننگین است که نه امت اسلامی و نه فلسطینی ها این معامله را قبول ندارند و قطعا" جهان اسلام مانع از محقق شدن این طرح خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با عنوان اینکه مسئولان جابجایی روستاهای سیل زده را در دستور کار خود قرار دهند تا از تکرار این حوادث در آینده جلوگیری شود، ابراز کرد: از همه کسانی که در جهت کمکرسانی به مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان پای کار بودند کمال تشکر را دارم و تقاضا می کنم مسئولان، مردم،  سپاه و هلال احمر سیل زدگان بشاگرد و جاسک را به فراموشی نسپارند.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه مسئولان ساخت پل بر روی رودخانه جگین را در اولویت خود قرار دهند، ادامه داد: ساخت این پل بر روی رودخانه جگین نیاز اصلی بیش از ۴۵ روستای بشاگرد است که بخش گافر و پارامون را به هم وصل می کند.

وی افزود: خدمات چندین ساله انقلاب اسلامی باید به مردم بازگو شود تا مردم هم سو با اهداف جامعه رضایت و امید داشته باشند، نگذارید انقلابی را که با خون شهدا بدست آورده ایم را به آسانی از دست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه