English

محمد خجسته مطرح کرد؛

انسداد راه‌ها بلای جان سیل زدگان بشاگرد

رییس شورا روستای دهندر میرعمر بخش گافر و پارامون، ضمن اشاره به بی توجهی فرماندار بشاگرد و بخشدار گافر و پارامون، گفت: با قطع محورهای مواصلاتی بیماران در خطر مرگ قرار دارند.

انسداد راه‌ها بلای جان سیل زدگان بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد خجسته رییس شورای اسلامی روستای دهندر میرعمر بخش گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موج، در تشریح وضعیت این روستا پس از بروز سیل، گفت: بعد از تحویل 20 کیسه آرد به بخش گافر پارامون در همان روز های اولیه وقوع سیل که دستیابی به آن هم بر عهده خودمان واگذار شده بود، هیچ کمک رسانی صورت نگرفته است.

رییس شورای اسلامی روستای دهندر میرعمر بخش گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد، تصریح کرد: علی رغم تماس‌های پی در پی با فرماندار بشاگرد و بخشدار بخش گافر و پارامون، تا به اکنون هیچ کمک دیگری دریافت نکرده ایم.

خجسته بیان داشت: از تمام مسئولان استانی تقاضای کمک داریم و امیدواریم کسی به مشکلات ما گوش فرا دهد.

به گفته او روستای دهندر میرعمر در هفتاد و پنج کیلومتری شهرستان بشاگرد، پنجاه خانوار و 190 نفر جمعیت دارد و سیل به منازل آسیب زده و برق آن‌ها را قطع کرده است. 

وی ضمن اشاره به انسداد مسیرها به علت طغیان رودخانه جگین از ناکامی در تلاش برای رسیدن به بیمارستان و ثبت یک مورد فوتی خبر داد.

گفتنی است؛ خبرگزاری موج قادر به تایید موضوع فوت بیمار به سبب انسداد راه‌ها نیست چرا که برخی از اهالی از سکته قلبی این بیمار خبر داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه