English

سید حسن قاضی عسگر:

توسعه روابط اصفهان و سن‌پترزبورگ نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توسعه روابط بین اصفهان و سن‌پترزبورگ نیازمند مشارکت دستگاه های مرتبط با گردشگری است.

توسعه روابط اصفهان و سن‌پترزبورگ نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در دومین نشست کارگروه ویژه همکاری‌های اصفهان و سنپترزبورگ اظهار داشت: توسعه روابط بخصوص در حوزه گردشگری نیازمند مشارکت بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط با فرهنگ و گردشگری است.

وی افزود: روسیه و به ویژه شهر سن‌پترزبورگ روابط مناسبی با کشورمان و اصفهان دارند، اما این میزان کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: نهادهایی مانند میراث فرهنگی، اتاق بازرگانی و دانشگاه برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای افزایش ارتباط با این شهر روسیه جمع‌بندی و به شهرداری به عنوان دبیرخانه کارگروه توسعه روابط با سن‌پترزبورگ ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان، برنامه ویژه‌ای برای توسعه روابط بویژه در حوزه گردشگری با کشورهای روسیه و چین دارد.

گفتنی است؛ شهر سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو که در شمال‌غرب این کشور واقع شده از جاذبه‌های متنوع فرهنگی، علمی، گردشگری و تاریخی برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه