English

هشدار فرماندار کرج به تبلیغات پیش از موعد کاندیداها در فضای مجازی

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد اعلام کرد؛ هرگونه تبلیغات کاندیداها و کاربران فضای مجازی پیش از شروع تبلیغات قانونی، جرم محسوب شده و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

هشدار فرماندار کرج به تبلیغات پیش از موعد کاندیداها در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، غفور قاسم پور در واکنش به آغاز تبلیغات زودهنگام داوطلبان و تخلفات محرز کاندیداها با تبلیغات سوء در فضاها و شبکه های مجازی گفت: اسامی قطعی 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد و افراد تأیید صلاحیت شده از تاریخ 23 بهمن ماه بمدت 8 روز فرصت دارند تا تبلیغات قانونی داشته باشند.

وی براین اساس هرگونه تحرک و فعالیتی را تحت هر عنوانی در شبکه های مجازی تخلف و جرم دانست و تصریح کرد: طبق ماده 56 قانون انتخابات، فعالیت تبلیغاتی پیش از موعد قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه تحرکات مجازی دوسویه، جرم در جرم تلقی می شود؛ افزود: علاوه بر کاندیداها، کاربرانی که نسبت به بازنشر مطالب و تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی اقدام می کنند نیز مجرم تلقی می شوند .

وی در ادامه گفت : تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی حتی در صورت تأیید صلاحیت نیز تخلف است و با گزارش مستند و درج در پرونده، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

قاسم پور گفت: تمامی فعالیت ها در فضای مجازی در جریان رصد و پایش لحظه ای است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه