English

سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد اعلام کرد:

اعزام کارشناس HSE به واحدهای صنعتی استان یزد

قانون هوای پاک و پسماند با بکارگیری دانش آموختگان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان یزد و معرفی اولین کارشناس HSE توسط نظام مهندسی کشاورزی یزد به یک واحد صنعتی اجرایی شد.

اعزام کارشناس HSE به واحدهای صنعتی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهت بکارگیری دانش آموختگان رشته های مرتبط محیط زیستی در محیط های کاری، دوره های آموزشی HSEوEIA  در تیرماه امسال برگزارکرده است و در پایان جهت ارزیابی صلاحیت در محیط کاری از دانش آموختگان مصاحبه به عمل آمد.

در این راستا محمدرضا خلف باغی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به اجرایی شدن قانون هوای پاک و پسماند که یکی از مصوبات مجمع نمایندگان در مرداد ماه 98  بود اشاره کرد و گفت: با پیگیریهای پی در پی سازمان نظام مهندسی و همچنین حمایت نمایندگان استان از اجرای قانون هوای پاک و مکاتبات صباغیان نماینده مردم در مجلس به معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، قانون هوای پاک و پسماند با بکارگیری دانش آموختگان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان یزد اجرایی شد.

خلف باغی اظهار داشت: دوره های  آموزشی HSE و ارزیابی محیط زیستی با همکاری مدیرکل محیط زیست استان یزد و نماینده استانی محیط زیست در شورای پنجم سازمان ،در سالن آموزش نظام مهندسی جهت آماده سازی دانش آموختگان برای محیط های کاری برگزار گردید.

خلف باغی افزود:  تاکنون 6 طرح ارزیایی زیست محیطی به دانش آموختگان رشته محیط زیست که دوره های آموزشی لازم را گذرانده و مصاحبه شده اند، ارجاع گردیده است.

وی گفت: باتوجه به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اداره محیط زیست اولین کارشناس HSE جهت حضور در هسته HSE یکی از کارخانجات فولاد بصورت تمام وقت معرفی گردید.

خلف باغی ضمن تشکر از کلیه مدیرانی که زمینه اجرای قانون  هوای پاک را فراهم نموده اند، دانش آموختگان محیط زیست را جهت ارایه مدارک به معاونت آموزش سازمان برای مصاحبه فرا خواند.

گفتنی است: در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون هوای پاک با عنوان لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، با تصویب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مورخ 25 تیرماه 96 به تایید شورای نگهبان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه