English

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

هیچ مانعی برای اجرای طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: درحال حاضر هیچ مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد بلکه باید طرح انحراف ترافیکی تهیه شود.

هیچ مانعی برای اجرای طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبدالله جلالی در یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر ، اظهار داشت: تمامی مراحل قانونی این طرح انجام و به تصویب رسیده  و حتی عملیات اجرایی و شعم‌گذاری آن نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: از آنجایی که طرح‌های شهری منجر به اختلال در عبور و مرور می‌شود، باید طرح انحراف ترافیکی تهیه شود تا بتواند آمد و شد را در سطح شهر مدیریت کند. آنچه که در جلسه اخیر شورای حمل و نقل و ترافیک استان مطرح شد، این بود که طرح انحراف ترافیکی مورد تصویب قرارگیرد.

وی یادآور شد: این موضوع به رای گذاشته شد، و ما در اینکه باید در مورد هر طرحی اظهار نظر کارشناسی شود، هیچ تردیدی نداریم و خوشحال نیز خواهیم شد و اینکه برای اعضای شورای ترافیک این حق است که نظر بدهند و رای بدهند نیز هیچ تردیدی نداریم.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح انحراف ترافیک درکمیته فنی شورای ترافیک تایید و در جلسه شورای ترافیک ارائه شد.

وی افزود: اتفاقی که در این جلسه افتاد این بود که بدون طرح موضوع در خصوص اینکه طرح انحراف ترافیکی در کمیته فنی مورد تایید و تصویب قرار گرفته و همچنین بدون اینکه اعضا اظهار نظری داشته باشند و یا دلایل مخالفتی را مطرح کنند و به این طرح اشکالی بگیرند، رای گیری شد و طرح انحراف ترافیکی رای نیاورد.

وی تصریح کرد: معنای این اقدام این است که معاونت فنی و عمرانی و شهرداری باید یک اصلاحی را با فوریت نسبت به طرح داشته باشند و مجددا درخواست جلسه بکنند.

جلالی تاکید کرد: درحال حاضر هیچ مانعی برای اجرای طرح مذکور وجود ندارد، چون شمع‌گذاری درحال انجام است.

وی بیان کرد: درخواست ما این است که به اصل اجرای طرح پرداخته نشود، چون از آن عبور شده‌است، از این رو بحث انحراف ترافیکی برای اجرای طرح و روش اجرای طرح و اینکه عبور و مرور مختل نشود، مطرح می‌باشد.

جلالی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم همچنین باید جدول زمان بندی طرح یاد شده را مشخص کند تا با توجه به اهمیت و موقعیت طرح با یک فاصله زمانی مناسب به لحاظ کیفیت طرح و کوتاه کردن زمان اجرای طرح مدیریت شود.

وی همچنین در پایان با تشکر ویژه از استاندار قم برای مدیریت جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان گفت: ما هیچ نگرانی نمی‌بینیم، در آینده طرح را ارائه خواهیم داد، اگر اشکالی بر طرح دارند، می‌توانند اظهار نظر کنند تا اصلاح شود، و مسائل قانونی طرح انحراف ترافیکی نیز طی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه