English

موج گزارش می‌دهد؛

جاده‌های لرستان برفی است، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

برف در لرستان، راه ارتباطی 14 روستای اشترینان را قطع و تردد در جاده‌ها، به‌ویژه محور بروجرد به اراک را با کندی روبرو کرده است.

جاده‌های لرستان برفی است، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، برف در لرستان، راه ارتباطی 14 روستای اشترینان را قطع و تردد در جاده‌ها، به‌ویژه محور بروجرد به اراک را با کندی روبرو کرده تا آنجا که پلیس راه از مردم خواسته که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنید.

این در حالی است که بارش برف شب گذشته، همچنان ادامه دارد و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

گزارشات حاکی است که 7 روستای مسیر کوشکی و 7 روستا در مسیر روستای شهید محمد بروجردی بر اثر بارش برف شدید، همچنان مسدود هستند.

هم اکنون چندین اکیپ در راههای روستایی کوشکی و شهید بروجردی مستقر و در حال بازگشایی راههای روستایی هستند.

گفتنی است، جاده بروجرد به اشترینان هم اکنون باز و تردد در آن جریان دارد اما، در صورت ادامه بارش برف، امکان وجود مشکل در تردد خودروها وجود دارد.

*رانندگان، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

در همین رابطه، رئیس پلیس راه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار موج، تصریح کرد: تردد در جاده بروجرد به اراک به‌ویژه مسیر برف‌گیر گردنه زالیان با کندی مواجه است و همراه داشتن زنجیر چرخ جهت عابرین سواره این معبر، الزامی است.

سرهنگ دالوند، ادامه داد: تردد در محور بروجرد به خرم آباد در حال حاضر مشکل خاصی نداشته و عبور از این معبر بلامانع است.

*راهداران لرستان در حال انجام وظیفه هستند

در همین حال، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، به خبرنگار موج گفت: بارش شدید برف تعدادی از محورهای استان را در بر گرفته اما، تردد وسایل نقلیه روان است و همکاران راهدار در سراسر استان مشغول خدمت رسانی هستند.

راه مواصلاتی 35 روستای بروجرد

وی، تاکید کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها، انتظار می رود مردم از ترددهای غیرضروری پرهیز و در صورت الزام به سفر، حتماً تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

شرفی، هشدار داد: در گردنه‌های زاغه، رازان، هیراب، چمن‌سلطان، خمه، ایواندر، گاماسیاب، گشور، بلوران، سرنمک همچنین محورهای دورود-ازنا، ازنا-شازند شاهد بارش برف هستیم، لذا رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان لازم و ضروری است.

سامانه بارشی لرستان تا دوشنبه فعال است

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از صبح شنبه سامانه بارشی به جو استان وارد شده و تا روز دوشنبه فعال خواهد بود.

بهروز مرداپور اظهار داشت: این سامانه، بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ را در پی خواهد داشت لذا لازم است تا عموم مردم و دستگاه‌های خدمت رسان، به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه