English

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حائری:

دواطلبین رد صلاحیت شده از جبهه گیری و واکنش های تند خوداری کنند

داوطلبین انتخابات مجلس که رد صلاحیت شده اند‌ با واکنش تند یا جبهه گیری کاری نکنند که غیر قابل جبران نباشد.

دواطلبین رد صلاحیت شده از جبهه گیری و واکنش های تند خوداری کنند

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری  امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه سپاه با شجاعت برای انتقام خون شهدای مقاومت وارد میدان شد، افزود: سپاه با سیلی محکم خود دل مردم را شاد کرد.بعد از این حوادث تلخ سپاه از خود مایه گذاشت و شجاعانه اقدامی تلافی جویانه کرد.

صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: عاقبت امر حسن، خوبی و فرجام کار با کسانی است که تقوا دارند و وجود اهل بیت برای مردم برکت است.

وی با تاکید به بجا آوردن مستحباتی چونصله رحم و استغفار، افزود: برخی از مسائل و رفتارها مانند نظم فردی، خانوادگی و اجتماعی که روزانه با راحتی از کنار آنها می گذریم و توجه چندانی نداریم باید مورد تاکیدمان باشد.

صفایی حائری با اشاره به حادثه سیل سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، اظهارداشت: بارندگی اخیر هر چند باعث خوشحالی شد اما خسارات بسیاری بر جای گذاشت و خوشبختانه همه مسئولان برای امدادرسانی پای کار آمدند.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی به هر نحوی میتواند به این مناطق کمک رسانی کند‌ گفت: مسئولان شدیدا پیگیر سفیر انگلیس هستند و حداقل کار آن است که این‌فرد از کشور اخراج شود، اروپا با پیروی بی چون و چرا از آمریکا پیروی کردند به خودش هم ضربه زد.

امام جمعه میناب با اشاره به رد صلاحیت یا عنوان عدم احراز صلاحیت نامرد های انتخاباتی، عنوان کرد: شورای نگهبان فرصت قانونی را به داوطلب های که رد صلاحیت شده اند برای اعتراض خواهند داد.کسانی که رد صلاحیت شده اند‌ بخاطر احساس تکلیف اقدام کردند و کاری نکنند خدای ناکرده که قابل جبران نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه