English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی:

آمریکا مرتکب یک حماقت بزرگ شد

امام جمعه موقت شهرستان میناب گفت: آمریکا مرتکب یک حماقت بزرگ شد، فصل جدیدی در مقاومت اسلامی در راه است.

آمریکا مرتکب یک حماقت بزرگ شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان میناب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: با شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی همه ما داغدار شدیم و بیانیه حضرت اقا نیز در این خصوص کافیست.

امام جمعه موقت شهرستان میناب با بیان اینکه سردار سلیمانی بزرگ آسمانی شد، عنوان کرد: شهدا او را در آغوش گرفتند و او به آرزوی دیرینه خو که همانا شهادت بود، رسید و جهان اسلام و مقاومت عزادار شد. 

حجت الاسلام‌ و المسلمین ابراهیمی با اشاره به  اینکه سردار قاسم سلیمانی  نماد یک تفکر و پروش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: آمریکا مرتکب یک حماقت بزرگ شد فصل جدیدی در مقاومت اسلامی در راه است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی انتقام سختی از دشمنان خواهد گرفت، اظهار داشت‌: به انداره مصیبت فقدان او، برکات خونشان بیشتر خواهد بود.

امام جمعه موقت شهرستان میناب با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود از مکتب امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی ها وحشت دارند و جواب این‌ کار خود را بزودی خواهد گرفت، بیان کرد: سلیمانی نماد وحدت جهان اسلام بود و انتقام حاج قاسم را با فتح قدس خواهیم گرفت.

وی در پایان افزود: انشاالله سربازان ولی امر بتوانند رهرو راه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه