English

فرماندار قصرشیرین:

متخلفان صنفی در قصرشیرین ۹۵۰ میلیون ریال جریمه شدند

مرادعلی تاتار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 186 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی متخلف ثبت و حدود 950 میلیون ریال جریمه برای متخلفان صنفی در قصرشیرین ابلاغ‌شده است.

متخلفان صنفی در قصرشیرین ۹۵۰ میلیون ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین در شورای تنظیم بازار قصرشیرین ابراز داشت: با انجام ۲ هزار و ۷۹۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون درمجموع با تشکیل ۲۳۱ مورد پرونده تخلف برای متخلفان، این واحدها به پرداخت ۹۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

مرادعلی تاتار افزود: در شرایط کنونی با حجم تحریم‌های زیادی از سوی آمریکا مواجه هستیم با این اوصاف دولت تلاش کرده با تشدید بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کند.

فرماندار قصرشیرین گفت: هم‌اکنون ازنظر تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز مردم مشکلی در شهرستان نداریم.

 تاتار ادامه داد: با هرگونه افزایش راستای تنظیم و ثبات بازار نیز گشت‌های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم‌پوشی برخورد می‌کنند.

وی خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به‌منظور برخورد با متخلفان و گران‌فروشان و همچنین احتکار کنندگان مواد غذایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه