English

ساخت ۱۱۰ مدرسه توسط خیر البرزی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز از امضا تفاهم نامه ساخت ۱۱۰ مدرسه در مناطق محروم کشور، توسط دکتر محمدرضا اسپرورین از خیرین البرز خبر داد.

ساخت ۱۱۰ مدرسه توسط خیر البرزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد دلاوریان گفت: ۱۱۰ مدرسه در نقاط محروم  کشور با استفاده از آخرین استانداردها و فناوری روز با همکاری سازمان نوسازی مدارس ساخته می شود.

با ساخت این مدارس بیش از هفت هزار دانش آموز از فضای مناسب و ایمن تحصیلی برخوردار می شوند.

دلاوریان عنوان کرد: پزشک نیکوکار البرزی عضوهیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و ریاست مجمع خیرین استان البرز است.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز البرز   به دلیل جذب کمک های بیشتر و انجام تعهدات  خود سال گذشته رتبه سوم کشوری  را  کسب کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز یادآور شد: تاکنون خیرین مدرسه ساز در تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام و ساخت کلاس های درس در مناطق پر جمعیت این استان موفق عمل کرده اند.

دلاوریان افزود: فضای آموزشی و نیروی انسانی از شاخص های اصلی تعلیم و تربیت به شمار می رود که در البرز نیاز به توجه ویژه ای دارد.

وی عنوان کرد: استان البرز با جمعیت دانش آموزی ۵۰۰ هزار نفر با کمبود فضای آموزشی روبرو است به گونه ای که بیشترین تراکم دانش آموزی کشور را در کلاس های درس این استان می توان دید.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز در این استان در قالب ۹ جشنواره ۱۸۰ میلیارد تومان متعهد شدند که ۱۷۰ میلیارد تومان آن برای ساخت مدرسه تحقق یافت.

دلاوریان  تاکید کرد: هر مدرسه ای که ۳۰ درصد هزینه آن به صورت خیری تامین شود، ۷۰ درصد مابقی هزینه تکمیل آن از محل اعتبارات ملی تامین می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه