English

تمام خدمت شهید سردار سلیمانی برای رضای خدا بود

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: تمام خدمت شهید سردار سلیمانی برای رضای خدا بود.

تمام خدمت شهید سردار سلیمانی برای رضای خدا بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید جمال الدین نورالدینی مشاور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی یزد به مناسبت ایام فاطمیه (س) و آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در جمع کارکنان جهاد کشاورزی و مسئولان این شهرستان افزود: این شهید در اوج مردمداری، دل بسته اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت بود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است، اضافه کرد: این شهید والامقام در ۴۰ سال خدمت صادقانه خود به نظام، در هشت سال دفاع مقدس، مراقبت و محافظت از مرزهای شرقی کشور و خصوصا در سال های اخیر در مقابله با گروه تکفیری داعش نقش بسیار موثری داشت.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه نام این شهید بزرگوار چه قبل و چه بعد از شهادتش در دنیا عالمگیر شده است، تصریح کرد: او همیشه به یاد خدا بود و برای رضای خالق هستی خدمت می کرد.

نورالدینی بابیان اینکه با سرگونی داعش ملت های جهان، جان تازه ای گرفتند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با تلاش‌های خود مایه اقتدار، افتخار جهان اسلام و انقلاب ایران بود و نام و یادش برای همیشه جاودانه خواهد ماند و این اقتدار در زمان حیاتش و در زمان شهادتش دشمنان و استکبار جهانی را ذلیل و خار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه