English

رضا مدرس تاکید کرد؛

اعلام حالت فوق العاده در بندرعباس، میناب، رودان، قشم و خمیر به دلیل بارندگی شدید

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان با تاکید به بارش شدید در جمعه شب و شنبه، گفت: تمامی دستگاه دولتی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های هرمزگان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

اعلام حالت فوق العاده در بندرعباس، میناب، رودان، قشم و خمیر به دلیل بارندگی شدید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان، در بعداز ظهر  پنجشنبه در نشستیخبری ضمن اعلام آماده باش ستاد بحران استان هرمزگان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به علت بارندگی های شدید فردا جمعه در مرکز و شرق استان، گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل امشب به استان، تمامی مرخصی و مامویت های دستگاه‌های اجرایی، امدادی و فرمانداری‌های استان  لغو شده است.

مدرس با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر میزان بارش 80 الی 120 میلی متری باران و وزش باد شدید در هرمزگان، از مردم استان خواست؛ تا نکات ایمنی را رعایت و تا حد امکان از رفت وآمدهایغیرضروری خودداری کنند.

  معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به پیش بینی های قریب به قطعی، ابلاغ شده سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: بلا فاصله جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان ها تشکیل شد و امروز جلسه اصلی در مرکز استان تقریبا با پنج کمیته اولیه برگزار شد.

 وی با بیان اینکه در این جلسه تولی گری شهر بندرعباس به شهرداری و فرمانداری داده شد، عنوان کرد: بافت فرسوده چاهستانی ها، محله آیت الله غفاری، شهرک پیامبر اعظم، محله سنگ شکن و شهرک توحید مناطق حساس بندرعباس اعلام شده است.

مدرس اضافه کرد: با ورود این سامانه بارشی بویژه در جمعه و شنبه در بیشتر نقاط هرمزگان بارش نسبت شدید باران، آبگرفتگی معابر، گاهی بارش تگرگ، وزش تندباد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه