English

سید حسن قاضی عسگر:

پایانه بار هوایی اصفهان موجب توسعه صادرات در کشور می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: افتتاح پایانه بار هوایی در اصفهان موجب توسعه صادرات در کشور می شود.

پایانه بار هوایی اصفهان موجب توسعه صادرات در کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در ششمین جلسه کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان خواستار افزایش هماهنگی بین اجزای پایانه بار هوایی اصفهان برای راه اندازی هرچه زودتر این پروژه شد.

وی بر لزوم آگاهی فعالان اقتصادی از ظرفیت های پایانه بار هوایی اصفهان و هماهنگی ارگان های مربوطه برای رفع نواقص موجود آن تاکید شد.

سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه متولی هماهنگی و راهبری کارگوترمینال، مدیریت فرودگاه اصفهان است، افزایش همکاری سازمان صمت با شرکت ها و فعالان اقتصادی را در اخذ هرچه سریع‌تر مجوز بارها موثر دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان  ابراز امیدواری کرد: با افتتاح پایانه بار هوایی اصفهان توسعه صادرات استان و کشور محقق شود.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مسعود گلشیرازی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی براینکه «امروز روز جنگ است و باید اتاق جنگ تشکیل شود» افزود: باید با مشکلات اقتصادی پیش رو بجنگیم. 

مسعود گلشیرازی ضمن اشاره به تاثیرات مثبت ایجاد کارگوترمینال فرودگاه اصفهان در صادرات استان، از روسای دوره های هفتم و هشتم اتاق اصفهان به دلیل اقدامات اولیه و پیگیری‌های لازم برای راه اندازی این پایانه بار هوایی تشکر نمود.

وی با اشاره به وجود تیم جهادگر عملگرا در اتاق بازرگانی ، خواستار نهایت بهره مندی از  توانایی این افراد برای رفع نواقص موجود از این پایانه شد.

گلشیرازی ضمن اینکه از معاون استاندار اصفهان خواست که پنجره واحد مستقر در کارگوترمینال در اسرع وقت راه اندازی شود، حضور نمایندگان سازمان های نظارتی در کارگو را موجب رونق آن و سرعت بخشی به صادرات دانست.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار دریافت مجوز واردات برای کارگوترمینال شد و گفت: واردات کالا می‌تواند هزینه حمل و نقل هوایی بارهای صادراتی را نیز کاهش دهد.

گفتنی است، ظرفیت پایانه بار هوایی اصفهان 5 هزار تن بار در سال است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه