English

فرمانده سپاه چالوس:

مسیر زندگی سردار سلیمانی همواره برای دفاع از اسلام بود

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: مسیر زندگی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی همواره برای دفاع از اسلام و میهمن اسلامی بود و وی همواره پیرو ولایت و رهبری بودند.

مسیر زندگی سردار سلیمانی همواره  برای دفاع از اسلام بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ عابدین داغمه چی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرک نمک آبرود چالوس اظهار داشت: از ویژگی های مهم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اخلاص و مجاهدت کامل ایشان بوده  و همواره در کنار مردم و با مردم بود.

وی ادامه داد : با توجه به وصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که می‌خواست روی سنگ مزارش هیچ عنوانی جز سرباز قاسم سلیمانی نوشته نشود می‌توان گفت به معنای دقیق کلمه سرباز ولایت بود و همگان را به پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مدبرانه ایشان توصیه می‌کرد.

فرمانده سپاه چالوس  با بیان اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی همواره سرباز اسلام بوده، بیان داشت: این شهید عزیز با تمام وجود و قدرت هر زمان که اسلام نیاز به کمک داشت، حضور پیدا می‌کرد ، کسی که با مدیریت و فرماندهی نیروهای مدافع حرم را تجمیع و بر علیه دشمن اقدام کرد، شهید سلیمانی بود.

سرهنگ داغمه چی تصریح کرد : سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم در دوران حیات خود و هم امروز بعد از شهادت مظلومانه خود به قدرت بزرگ‌تری علیه استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی گفت: دشمن هرگز متصور نبود که با شهادت یک مجاهد بزرگ و یک سردار ملی زمینه یکدلی و همدلی ملت ایران را فراهم کرده و همگان را به خون خواهی و انتقام سخت از دشمن به پا می‌دارد.

فرمانده سپاه چالوس بیان داشت: حضور میلیونی مردم و عزاداری در تمام شهرهای ایران نشان از محبوبیت سردار سلیمانی و وفاداری ملت و همگام و متحد بودن مردم در برابر دشمنان بوده است.

وی در پایان بیانیه اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه سردار حاج قاسم سلیمانی را قرائت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه