English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مهارت انسانی از کارکردهای مهم یک مدیر است

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:یکی از کارکردهای مهم مهارت انسانی که یک مدیر باید داشته باشد، ایجاد فرصت رشد و ترقی و بستر شادابی و نشاط برای دیگران است.

مهارت انسانی از کارکردهای مهم یک مدیر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در مراسم تودیع و معارفه محمدعلی کرامتی  و شهرام شفیعی با تاکید برضرورت مهارت انسانی بیان داشت: یکی از کارکردهای مهم مهارت انسانی که یک مدیر باید داشته باشد، ایجاد فرصت رشد و ترقی و بستر شادابی و نشاط برای دیگران است، مدیر با این مهارت می تواند هم خودش رشد کند و هم  فرصت ترقی زیردستانش را فراهم کند.

وی ضمن تقدیراز زحمات محمدعلی کرامتی که علاوه بر ریاست امور حقوقی سرپرستی امور قراردادها را نیز بر عهده داشت گفت: داشتن مهارت های انسانی، مهارت فنی و ادارکی سه عنصر لازم برای یک مدیر است و رمز موفقیت رئیس یک مجموعه در کنار مدیریت امور و برنامه ریزی و تعیین اهداف، همدلی با زیردستان خود ، مدارا و رافت با ارباب رجوع و مشتریان خود است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: یک مدیر موفق باید تدبیر لازم را داشته باشد و متناسب با شرایط جامعه دانش فنی خود را بروز رسانی کند تا بتواند تصمیمات درستی را اتخاذ کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه