English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تشریح کرد:

برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان در سال 98 را تشریح کرد.

برنامه های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان در سال 98

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت:  شرکت گاز به منظور اشاعه فرهنگ پژوهش انجام 22 پروژه پژوهشی، 38 طرح اینترنشیپ و 100 پایان نامه تحصیلات تکمیلی ( اعم از کارشناسی ارشد و دکتری) به همراه تولید 100 مقاله علمی و تحقیقاتی را در کارنامه  فعالیت های امور پژوهش گاز استان اصفهان دارد.

وی بیان داشت: این شرکت به منظور اشاعه فرهنگ پژوهش و تقویت روحیه پژوهشگری، توسعه فناوری ، ایجاد زمینه رشد و توسعه کیفی تمامی فرآیندها و فعالیت های شرکت و دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی مربوط به صنعت گاز، مصمم است با استفاده بهینه از خرد جمعی نخبگان و کارکنان فرهیخته شرکت و تأکید بر تحقیقات کاربردی و توسعه ای و نوآوری در مسیر تعالی گام بردارد.

علوی حمایت جدی وهوشمندانه از طرح ها و پایان نامه های دانشجویی مرتبط با صنعت گاز و پیاده سازی نظام مدیریت فناوری و توسعه نظام مدیریت دانش در جهت ارتقاء جایگاه پژوهش و فناوری در شرکت گاز استان اصفهان را از برنامه های مهم و اجرایی امور پژوهش عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات این امور جذب نیروهای نخبه وظیفه بوده که در نظر است از توانمندی های این جوانان مستعد و با نشاط در بخش های مختلف شرکت گاز استفاده گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین گفت: شرکت گاز استان سالانه در راستای ایجاد انگیزه بین همکاران و افزایش فعالیتهای پژوهشی اقدام به انتخاب پژوهشگر برتر و ناظر پژوهشی برتر می نماید و بدین منظور از افراد برگزیده تقدیر به عمل می آید.

علوی پروژه پژوهشی کنتورهای اعتباری، طراحی ایستگاه ها با راندمان های بالا را از برنامه های آتی امور پژوهش در سال 99 عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه بازیافت انرژی و نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های تقلیل فشار CGSطی سال های آتی، اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص مدیریت دانش به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه های مهم واحد پژوهش گفت: در حال حاضر 1220نفر عضو سامانه مدیریت دانش هستند و تا کنون117 دانش نهایی شده 70 مستند و 55 سوال در سامانه مدیریت دانش به ثبت رسیده است.

سید مصطفی علوی ، انجام مصاحبه انفرادی و الزامی جهت ثبت دانش خبرگان و افراد در شرف بازنشستگی، تشویق دانشکاران به ثبت دانش و مستند و یا فعالیت در انجمن های گفتگو ،پیگیری ثبت دانش و پاورپوینت آموزشی اساتید همکار، ثبت مانورها و حوادث شرکت و همچنین مصوبات اجرا شده کمیته ها در سامانه مدیریت دانش، طرح مشکلات سازمانی در قالب پرسش های شفاف در نرم افزار مدیریت دانش ،آموزش تمامی دانشکاران و سایرکارکنان در زمینه دانش نویسی و تهیه نقشه راه مدیریت دانش را از مهمترین برنامه های آتی مدیرت دانش شرکت گاز اصفهان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در راستای تحقق اهداف مدیریت دانش و انتقال مفاهیم دانشی به سایر همکاران و اشاعه فرهنگ دانش در شرکت رابطین دانشی برای هر واحد تعیین شدند و کلاس های آموزشی نیز هر ساله برای آنها برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه