English

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم شریفی:

قطب فرهنگی شهرستان نیاز به گسترش فضای پیرامونی دارد

امام جمعه حاجی آباد در جلسه بررسی مشکلات امامزادگان سیدمحمد و امیر نظام الدین این شهرستان از نیاز به فضای بیشتر این امامزادگان جهت اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی خبر داد.

قطب فرهنگی شهرستان نیاز به گسترش فضای پیرامونی دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جلسه بررسی مشکلات امامزادگان سیدمحمد وامیر نظام الدین این شهرستان که با حضور شهردار، شورای شهر، مسئول اوقاف و امور خیریه و نیز هئیت امناء برگزار شد، اظهار داشت با توجه به برنامه گسترده فرهنگی،مذهبی و اجتماعی در قطب فرهنگی این منطقه نیاز به فضای تقریبی 3 هزار متر مربع زمین اطراف آن را دارد

وی در این جلسه از شهردار و شورای شهر خواست تا با بررسی و هماهنگی با مالکین اراضی جنب امامزادگان با تعامل و توافق موجبات این کار صورت پذیرد.

حجت السلام والمسلمین شریفی  با اشاره به اینکه قطب فرهنگی شهرستان نیاز به گسترش فضای پیرامونی دارد، گفت : این امامزادگان یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی این شهر به شمار می‌رود و همه ساله به ویژه در ایام تابستان و بهار میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع) است.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه با همدلی و مدیریت جهادی می‌توان از ظرفیت‌های بقاع متبرکه در جهت گسترش برنامه فرهنگی مذهبی گام‌های بزرگ و موثری را برداریم خاطر نشان کرد: فراهم نمودن امکانات که یکی از لزومات آن فضای پیرامونی بقاع متبرکه می باشد باعث ایجاد آرامش برای زائران و گردشگران مذهبی می گردد.

حجت السلام شریفی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه برای تبدیل به قطب‌های فرهنگی شدن پتانسیل بالایی دارند و باید از این ظرفیت بهره برد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها به جایگاه و ظرفیت بقاع متبرکه به‌عنوان قطب‌های فرهنگی اشاره کرده‌اند که براساس این منویات باید نگاه ویژه و عمیق به این امامزادگان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه