English

عباسعلی بهدانی فرد مطرح کرد؛

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در پارسیان

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال از یک اتوبوس در پارسیان خبر داد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال از یک اتوبوس در پارسیان خبر داد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای طرح مقابله با کالای قاچاق و ارز، ماموران انتظامی پارسیان حین گشت زنی در سطح حوزه انتظامی از بارگیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس شده که پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود :ماموران با تشکیل چند اکیپ پلیسی به محل اعزام که راننده اتوبوس به محض رویت ماموران از محل متواری و با تلاش ماموران دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: 18 دستگاه لپ تاپ، 11 حلقه لاستیک خودرو ، 30 قطعه صنعتی، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، 40 عدد شارژر تلفن همراه، 40 عدد مانیتور ال سی دی8.5 اینچ ، دودستگاه یخچال، دودستگاه ماساژور، 60 عدد هندزفری تلفن همراه، از جمله کالاهای قاچاق کشف و توقیف شده در این اتوبوس بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 5 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه اتوبوس توقیف و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه متهم تحویل مقامات قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه