English

بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از لغزنده بودن مسیر و تردد کند خودروها در جاده کرج- چالوس خبرداد و از رانندگان خواست زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز به نقل از اداره کل راهداری البرز، با تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی استان به ویژه محور کرج چالوس و جاده طالقان از رانندگان درخواست می شود زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با دقت و احتیاط رانندگی کنند و با راهداران همکاری لازم را داشته باشند.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز عنوان کرد: بارش برف در جاده کرج - چالوس از تونل شماره پنج تا دیزین شدید و از محدوده دیزین تا  تونل کندوان  به صورت پراکنده است که همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محور الزامی  است.

خودداری از سفرهای غیر ضروری

سروان مسعود خانجانی افزود : ماموران راهداری از شب گذشته مشغول پاکسازی سطح محور هستند. رانندگان از سفرهای غیر ضروری دراین مسیر خودداری کنند.

 همراه داشتن سوخت کافی و پوشاک گرم در محور کرج - چالوس از نیازهای اساسی رانندگان و مسافران است.

 رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان البرز را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

بارش برف از شب گذشته در محور کرج-چالوس و طالقان آغاز شده که همزمان نمک‌پاشی و برفروبی توسط راهداران انجام می شود.

خانجانی  از رانندگان تقاضا کرد: ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه