English

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی :

امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان اردبیل افتتاح می شود

رئیس جمهور گفت: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف سدسازی، صنعت و معدن و فرودگاهی افتتاح می‌شود. از جمله 2 کارخانه بزرگ را در استان افتتاح می‌کنیم که 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان اردبیل افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  رئیس جمهور در بدو ورود به استان اردبیل هدف از سفر به این استان را افتتاح تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان اردبیل و همچنین پیگیری روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌هایی که در سفر قبلی مصوب شده ، عنوان کرد و گفت: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف سدسازی، صنعت و معدن و فرودگاهی افتتاح می‌شود. از جمله 2 کارخانه بزرگ را در استان افتتاح می‌کنیم که 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

 روحانی با بیان اینکه برای سومین بار موفق به دیدار با مردم ولایتمدار، مرزبان و دلاور استان اردبیل شده است، گفت: امروز در روز مبارک ولادت حضرت زینب(س) و اولین روز از سال میلادی 2020 در خدمت مردم اردبیل هستیم و ولادت حضرت زینب را گرامی می‌داریم و روز پرستاران پرکار و عزیز را پاس می‌داریم.

وی اظهارداشت: همه برنامه‌هایی که برای سال ۹۸ و سال ۹۹ اجرایی خواهند شد را  امروز به مردم قول خواهیم داد.

رئیس جمهور تأکید کرد: در جلسه شورای اداری استان، تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای نیز به صورت ویدئوکنفرانس در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود و همچنین تصمیمات مهمی نیز برای ادامه روند توسعه و پیشرفت استان در این سفر اتخاذ خواهد شد که برای سال 98 و 99 باید اجرایی و عملیاتی شود

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی در سفر یک‌روزه خود به استان اردبیل تعدادی از پروژه های توسعه ای و زیر ساختی استان را افتتاح می کند.

حضور در جلسه شورای اداری استان و‌همچنین افتتاح و یاآغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها و پروژه های خدماتی و عمرانی استان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه