English

امام جمعه یزد:

لزوم ارتقای آموزش های تربیتی و احکام دینی در مناطق عشایری

امام جمعه یزد گفت: آموزش دهندگان در مناطق روستایی و عشایری استان یزد لازم است در کنار سوادآموزی به آموزش مسائل زندگی، اخلاقی، تربیتی و احکام شرعی هم توجه لازم داشته باشند.

لزوم ارتقای آموزش های تربیتی و احکام دینی در مناطق عشایری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  امام جمعه یزد در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش یزد با وی با اشاره به گذشت چهل سال از شکل‌گیری نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸، افزود: خدمات امروز نظام آموزشی چشمگیر و بر کسی پوشیده نیست، باید بررسی شود چرا همچنان شاهد افراد بیسواد در جامعه هستیم .

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تاکید کرد: امروز آموزش تعدادی از بیسوادان که شهروندان خارجی و مهمانان مردم ایران و استان یزد هستند کار خوبی است که باید تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه یزد با اشاره به حضور آموزش دهندگان در مناطق روستایی و عشایری استان یزد تصریح کرد: لازم است این افراد در کنار سوادآموزی به آموزش مسائل زندگی، اخلاقی، تربیتی و احکام شرعی هم توجه لازم داشته باشند.

ناصری یزدی در ادامه بیان اصول اعتقادی شیعه را در کلاس‌های سواد آموزی لازم دانست و گفت: بدون آنکه به اعتقاد دیگران بی احترامی شود اعتقاد به حق اهل تشیع و اطاعت آنان از دستور الهی و پیامبر اکرم اسلام (ص) در کلاس‌های سواد آموزی باید به خوبی و درستی تبیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه