English

حجت الاسلام یعقوبی اعلام کرد:

اصفهان رتبه اول ثبت نام آزمون قرآن و عترت در کشور / ثبت نام بیش از ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان با ثبت نام بیش از 13 هزار و 750 نفر رتبه اول کشور را در حوزه ثبت نام آزمون قرآن و عترت به خود اختصاص داده است.

اصفهان رتبه اول ثبت نام آزمون قرآن  و عترت در کشور / ثبت نام بیش از 13 هزار و 750 نفر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۱ بهمن ماه گفت: استان اصفهان با ثبت نام حدود ۱۴۰۰۰ نفر در رتبه اول حوزه ثبت نام کشور قرار دارد و با اختلاف ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ نفری استان خراسان رضوی و تهران در رده دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی گفت: با پایان مهلت ثبت نام متقاضیان درهجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان در 22 آذر امسال ، 13 هزار و 750 نفر در این  ثبت نام کردند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: از این تعداد متقاضی 11 هزار و 503 نفر خانم و 2 هزار و 247 نفرنیز آقا هستند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان های اصفهان و نجف آباد بیش تر تعداد ثبت نام شونده در هجدهمین آزمون قرآن و عترت استان را  داشته اند، گفت: این آزمون درچهارگروه امتحانی و 16 رشته شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت علیهم السلام( دو رشته)، گروه حفظ قرآن کریم (10 رشته) و گروه آموزش‌های الکترونیک ( دو رشته)برگزار می‌شود.

به گزارش موج،  هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های الکترونیکی ۲۵ و ۲۶ دی‌ و رشته‌های کتبی سوم بهمن در اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه