English

سردار اباذر سالاری:

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان پایان کار نیست

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان: برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان پایان کار نیست بلکه آغاز راهی است که در راستای محرومیت زدایی در این استان رقم خورده است.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان پایان کار نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان اظهار کرد: امسال این کنگره را به همت مسئولین و خانواده بزرگ شهدا برگزار کردیم و توفیق این را داشتیم که از چندماهه گذشته با  شور و نشاطی همراه با انسجامی بین همه اقشار جامعه در هرمزگان تدارک این مراسم را انجام دهیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: این کنگره صرفاً یک مراسم که برگزار و تمام شود نبوده، بلکه پروژه خدمت به مردم هرمزگان بوده و این اتفاق نیز افتاد، تمرکز بر خدمت به مردم در این کنگره به‌عنوان یک نماد بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه ما باشد، برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان پایان کار نیست بلکه آغاز راهی است که در راستای محرومیت زدایی در این استان رقم خورده است.

وی ادامه داد: اجرای یک هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با توجه و اولویت مناطق محروم استان، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با نگاه ویژه به دانش آموزان و دانشجویان و رونمایی تألیف‌هایی با محوریت شهدا، برگزاری مراسم ازدواج هزار و ۵۰۰ زوج استان هرمزگان و اعطای جهیزیه به آن‌ها، برگزاری مراسم مختلف در استان هرمزگان، برپایی نمایشگاه ملی دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه از هبوط تا ظهور و ... با نگاه به شهدا انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه