English

استاندار هرمزگان در اجلاسیه شهداى روحانى؛

کشور قدرت و اقتدار امروز خود را مدیون فداکارى شهدا است

استاندار هرمزگان گفت: فداکاری های شهدا باعث شده است تا این چنین با غرور و قدرت نمایی در برابر دشمنان و تحریم ها ایستادگی کنیم.

کشور قدرت و اقتدار امروز خود را مدیون فداکارى شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان فریدون همتی استاندار هرمزگان در اجلاسیه شهداى طلبه و روحانى استان هرمزگان، با اشاره به اینکه باید کنگره ها و یادواره های بیشتری در جهت تجلیل و شناساندن شهدا و مقام شامخ آنان در کشور و استان هرمزگان برگزار شود، اذعان داشت: هدف از برگزاری کنگره ۱۵۰۰شهید استان شناخت شهدا است.

استاندار هرمزگان گفت: شهدا چراغ هدایت جامعه هستند و تا اینجای پیشرفت کشور را مدیون شهدا هستیم که اکنون با اقتدار در منطقه قدرت نمایی می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطر نشان کرد: کنگره ای را بر پا کرده اند که بسیار با عظمت است و در شان خانواده معزز شهدایی است که امنیت حاکم بر جامعه را مرهون  جان فشانی شهدا و خانواده های صبورشان هستیم.

فریدون همتی خاطر نشان کرد: باید با شناساندن شهدا به خودمان و جوانان و جامعه اسلامی، بفهمیم شهدا در چه راهی قدم گذاشته اند و هم اکنون ما تا چه اندازه در ادامه راهشان موفق بوده ایم.

استاندار هرمزگان ضمن اشاره به نامگذارى کوچه و خیابان ها، گفت: هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم، بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به منزل می‌رسیم. زیر پرچم ولایت موانع پیش روی انقلاب را بر می داریم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  اکنون به درجه ای از اقتدار رسیده ایم که می توانیم دست هر بیگانه ای را از کشور قطع کنیم، اظهار کرد: ایران کشور با عظمتی است که با کمک مردمی این چنین غیور، و با برکت آنچه که در دوران دفاع مقدس بدست آورده است با اقتدار در برابر دشمنان قسم خورده اسلام می ایستد و از هیچ یک  از آنان ابایی ندارد.

همتی در ادامه گفت: نام شهدا بر خاک این مرز و بوم حک شده است و ما نمی گذاریم هیچ گاه نام شهدا از صفحه تاریخ پاک شود.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت است، تصریح کرد:  کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از یکم آغاز و تا پنجم دی ماه با محوریت محرومیت زدایی و شناخت شهدای استان هرمزگان در حال برگزاری است.

 وی افزود: کنگره ۱۵۰۰شهید یک رویداد اثرگذار برای معرفی و نشان دادن نقش بى دلیل شهدای استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان، با اشاره به اینکه برپایی کنگره ۱۵۰۰شهید استان، یادواره ای است برای بازخوانی و مرور آرمان های انقلاب، خاطر نشان کرد: استان هرمزگان همانند سایر استان های مرزی در خط مقدم جبهه حضور گسترده ای یافتند و از وجب به وجب این خاک دفاع کردند.

وی تشریح کرد: فداکاری های شهدا باعث شده است تا این چنین با غرور و قدرت نمایی در برابر دشمنان و تحریم ها ایستادگی کنیم.

استاندار هرمزگان در گزیده ای از سخنان خود تاکید کرد:  باید با شناساندن شهدا به خودمان، جوانان و جامعه اسلامی، بفهمیم شهدا در چه راهی قدم گذاشته اند و هم اکنون ما تا چه اندازه در ادامه راهشان موفق بوده ایم.

وی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در همه موقعیت و مسئولیت  با هوشمندی، هوشیاری و گم نکردن راه شهدا، وحدت و همدلی، پیرو خط رهبری در جهت پیشبرد توسعه و آبادانی کشور و استان قدم برداریم.

وی ادامه داد: راه پر فروغی که شهدا برای ما ترسیم کرده اند تا بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم را نباید گم کنیم.

استاندار هرمزگان در پایان افزود: این کنگره با حضور جوانان و اقشار مردم چه بسیار با شکوه در حال برگزاری است که امید است اجلاس پایانی نیز با عظمت تر در هرمزگان به کار خود پایان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه