English

حمیدرضا کشفی:

شرایط مالی کشور پروژه تصفیه خانه بندرعباس را دچار مشکل کرد

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب، شرایط مالی کشور را سبب ایجاد مشکل در پروژه تصفیه خانه بندرعباس دانست و گفت: به زودی عملیات تکمیل و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب حل و فصل می‌شود.

شرایط مالی کشور پروژه تصفیه خانه بندرعباس را دچار مشکل کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، در حاشیه بازدید از پروژه های آب و فاضلاب بندرعباس با بیان اینکه در بحث فاضلاب برنامه ریزی های مدونی داشته ایم، اظهار کرد: بر اساس طرح جامع فاضلاب بندرعباس، از دیرباز بودجه ریزی شده و طراحی ها بروز شد و براساس بودجه ای که هر سال تخصیص و در بخش های مختلف عملیات تکمیل، بازسازی و نوسازی انجام شده است.

تصفیه خانه

*تسریع در روند بازسازی تصفیه خانه فاضلاب

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه قرار بر تسریع در روند بازسازی تصفیه خانه فاضلاب بوده است، عنوان کرد: در کنار بودجه های دولتی و منابع عمومی طرح تملک دارایی برای طرح فاضلاب گرفته می شود، انتخاب سرمایه گذار و اسقرار آن در محل تصفیه خانه اقدام خوبی در دو سه سال گذشته بوده که انجام شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: قرار بوده سرمایه گذار در یک برنامه زمانبندی مشخص و مدون این تصفیه خانه را هم بازسازی و هم توسعه دهد.

کشفی با بیان اینکه قاعدتا شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصمیم گیری لازم را در نحوه ادامه کار داشته است، گفت: متاسفانه با توجه به حجم فاضلاب ورودی به تصفیه خانه به دلایل مختلف این طرح با برنامه زمانبندی پیش نرفته، که بخشی از آن برمی گردد به شرایط مالی کشور و بخشی دیگر به مباحثی که پیمانکار در روند اجرای کار داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روند بازسازی تصفیه خانه باید تسریع یابد، گفت: با همکاری خوب شهرداری و آبفا و با محوریت استانداری هرمزگان بحث لایروبی و کم کردن حجم لجن ورودی به خور انجام می شود که بخشی از مشکلاتی را کاهش خواهد داد.

بازدید از آبشیرین کن2

*وعده کشفی

کشفی وعده داد: امید است با تصمیم گیری که به زودی انجام خواهد شد بتوانیم کار تکمیل و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب از طریق سرمایه گذار فعلی یا از طریق دیگری حل و فصل شود.

وی در پایان تشریح کرد: این طرح شامل دو بخش بازسازی و توسعه تصفیه خانه است در قرارداد سرمایه گذار دیده شده که تصفیه مازاد فاضلاب خام که وارد تصفیه خانه می شود با توسعه آن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه