English

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری شرکت های آب و فاضلاب در استان اصفهان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ازبرگزاری اولین دوره مسابقات کشوری شرکت های آب و فاضلاب در استان اصفهان خبر داد.

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری شرکت های آب و فاضلاب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر اکبری گفت: اولین دوره مسابقات کشوری مهارتهای فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب در 5 محور در استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: شرکتهایی که در اولین دوره مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی حضور می یابند در  5 محوردر زمینه  کنترل کیفی آب، نصب انشعابات آب ، نصب انشعابات فاضلاب، آماده سازی تابلوهای برق وتعمیرات خطوط اصلی  به رقابت می پردازند.

اکبری هدف از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور را ، ارتقا سطح دانش فنی بهره برداران دانست و خاطر نشان ساخت:مسابقات کشوری مهارتهای فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی بهره برداران برگزار می شود که مسلما رقابت در مهارتهای فنی و تخصصی دستاوردهای قابل تو جهی بهمراه دارد

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:  مرحله استانی این دوره از مسابقات که در مهر ماه برگزار می شود بهره برداران شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در استانهای خود سطح  مهارتهای فنی وتخصصی  آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

اکبری افزود: مرحله منطقه ایی این مسابقات آبان ماه با حضور 7 بلوک شامل (بلوک اصفهان ، تهران،آذربایجان شرقی،همدان،مشهد ،شیراز و مازنداران ) برگزار می شود که در بلوک اصفهان شرکتهای آبفا شهری و روستایی اصفهان،کاشان،یزد،چهارومحال و بختیاری و کهکلویه وبویر احمد به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه در تاریخ 10 و11 دی ماه مرحله نهایی اولین دوره مسابقات کشوری مهارتهای فنی و تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در استان اصفهان برگزار می شود تصریح کرد: 35 تیم که  شامل برگزیدگان  7 بلوک در کشور هستند  در 5 محور مهارتهای فنی و تخصصی آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد  .که در پایان با ارائه تدیس و لوح از برگزیده گان تقدیر بعمل می آید.

معاون بهره براداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: آبفا استان اصفهان هم اکنون برای مرحله نهایی و بلوکی این دوره مسابقات که در استان اصفهان برگزار می شود بسترهای  رقابت سالم را در محدوده  دانشگاه صنعت و آب وبرق (بختیار دشت)مهیا نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه