English

حجت الاسلام سید محمد جواد رکنی حسینی عنوان کرد؛

توزیع برنج توسط ستاد تنظیم بازار هرمزگان تنها ۵ تومان ارزانتر از بازار آزاد

امام جمعه بندرلنگه گفت: شنیده ها حاکی از این است برنجی که توسط ستاد تنظیم بازار عرضه شد، تنها ۵ هراز تومان ارزانتر از بازار آزاد بود که مردم برای دریافت آن با کارت ملی صف کشیده اند.

توزیع برنج توسط ستاد تنظیم بازار هرمزگان تنها 5 تومان ارزانتر از بازار آزاد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام سید محمد جواد رکنی حسینی امام جمعه بندرلنگه ضمن گلایه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و برخی رسانه ها، گفت: نیازی نیست شب یلدا تا این حد رسانه ای شود و شبانه روز از صدا و سیما برنامه هایی با رنگ و العاب تجملات و سفره های آنچنانی از آجیل و شیرینی پخش شود.

وی گفت: چرا به فکر بچه های اقشار ضعیف جامعه نیستیم که شاید وسعشان به تهیه آجیل نرسد، متاسفم برای صدا وسیمایی که شب یلدا این قدر بزرگـ می کند.

حجت الاسلام سید محمد جوادرکنی حسینی اذعان داشت:  باید صرفه جویی و قناعت درجامعه نهادینه شود و همه مردم در مصرف آب و برق برنامه داشته باشند و صرفه جویی کنیم نه اینکه عده ای بگویند ما دارا هستیم و توان پرداخت بهای آن را داریم. 

امام جمعه بندرلنگه ادامه داد: فرقی ندارد در بی نیازی و فقر، باید قناعت و درست  مصرف کردن را فراموش نکنیم.

وی در ادامه گفت: دشمن با اصحابش درچند هفته گذشته تلاش کرد تظاهرات مردم عراق و لبنان را که بیشتر معیشتی نیز بوده را به ایران بکشاند و هدف شان روی کار آوردن دولتی است که با ایران دشمن باشد واینکه مردم عراق و لبنان را رو در روی یکدیگر قرار دهند، چرا که اینان از پیوند ملت ها هراس دارند.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: دشمنان عراق شایعه درست می کنند که منابع شما را  ایران غارت کرده است و در ایران هم یک سری افراد و گماشته وجود دارد که می گویند منابع کشور را صرف عراق و لبنان می کنند و این ها هدفی جز برهم زدن وحدت و به آشوب کشانیدن کشورهای اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها برای کسب رای رقیب خود را تخریب نکنند بلکه سعی و تلاش  خود را در رابطه با معرفی برنامه ها و توانمندی های خود صرف کنند، بیان داشت: متاسفانه برخی رقیب احتمالی را نیز تخریب می کنند.

وی در ادامه افزود: در داخل کشور برخی از گروه های معاند از رافت نظام سوءاستفاده می کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: مسئوولان این روزها باید مراقب گفتارشان باشند، مخصوصا آن هایی که ابزار و رسانه در اختیار  دارند. 

وی اضافه کرد: چه کسی گفته که هرمسوولی باید مصاحبه کند، مسوولان درحد ضرورت صحبت کنند که دشمنان از برخی سخنانشان سوء استفاده نکنند. 

امام جمعه بندرلنگه درپایان گفت: در هفته گذشته مسئوولان آبفای هرمزگان به این شهرستان آمدند وقرار شد که درقیمت آب تجد ید نظرکنند و حال نظارت و کنترل قیمت ها توسط اداره صنعت وتعزیرات است باید چکار کرد.

وی گفت: شنیده ها حاکی از آن است که برنجی که توسط ستاد تنظیم بازار عرضه شد، تنها با  ۴ یا ۵  هراز تومان ارزانتر از بازار آزاد بود و مردم بخاطر دریافت آن حتی صف کشیده اند و کارت ملی نیز طلب شده است، خدا کند که صحت نداشته باشد انگار برخی از صف خوششان می آید و این هم خود آلام بزرگی است که در زندگی مردم این شهر رقم خورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه