English

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خبرداد:

اجرای طرح محدوده ترافیکی از درب منازل تا پایان سال ۹۸ در اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از اجرای طرح محدوده ترافیکی از درب منازل تا پایان سال 98 در اصفهان خبر داد.

اجرای طرح محدوده ترافیکی از درب منازل  تا پایان سال 98 در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داریوش امانی در جمع اصحاب رسانه در تشریح رویدادهای قصه آدم و هوا گفت: مقدمات اجرای طرح محدوده ترافیکی در هسته مرکزی شهر اصفهان انجام شده و تا پایان سال جاری این طرح اجرای می گردد.

وی بیان داشت: در تلاش هستیم تا اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل تا پایان سال 98 در اصفهان محقق شود.

امانی ادامه داد: در حال حاضر ثبت تخلف دوربین های فاقد معاینه فنی توسط دوربین ها انجام می شود و مبلغ جریمه برای هر بار عبور از مقابل دوربین ها ۵۰ هزارتومان می باشد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خرید ۱۳ دستگاه و تجهیز آنها به دوربین ثبت تخلف ایستایی انجام شده که در حال حاضر 8 دستگاه خودرو در اصفهان  فعال می باشد.

اجرای 150 برنامه در قالب رویداد قصه آدم و هوا در اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در قالب رویداد قصه آدم و هوا از ۲۶ آذر تا ۲۹ دی ماه که روز هوای پاک است در شهر اصفهان اجرا می شود.

امانی افزود: در سال گذشته این رویداد فقط در ستاد شهرداری مرکزی انجام شد اما امسال با اعلام فراخوان، شهرداران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان  نیز به این رویداد دعوت شدند.

وی اظهار داشت: در سال 97 حدود ۱۰۰ رویداد جهت برگزاری قصه آدم و هوا انجام شد اما در سال جاری  ۱۵۰ رویداد در 33 روز در کلانشهر اصفهان برگزار می‌گردد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اضافه کرد: ۴۷درصد برنامه‌های رویداد قصه آدم و هوا در قالب ۷۱ برنامه فرهنگی، ۲۸درصد با ۴۲ عنوان برنامه زیرساختی، ۱۱درصد برنامه‌ها در قالب ۱۷ اجرا آموزشی، ۹ برنامه رسانه‌ای و ۱۱ برنامه پرسنلی دراصفهان برگزار می شود.

وی در خصوص خرید اتوبوس در اصفهان گفت: با توجه به نوسانات قیمت بودجه درستی را برای خرید اتوبوس‌ها نمی توان اعلام کرد اما بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌ها و افزایش خطوط بی آرتی در زیر ساخت محقق خواهد شد.

امانی خاطر نشان ساخت: در شهر اصفهان 8۰ کیلومتر خط بی آرتی داریم که امیدواریم در سال آینده  به 100صد کیلومتر افزایش یابد.

بازسازی 250 دستگاه اتوبوس تا پایان سال در اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: از سال گذشته بازسازی اتوبوس ها انجام شده است و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در کلانشهر اصفهان در حال بازسازی است.

امانی بیان کرد: در حال حاضر روزانه۵۰۰ هزار نفر با ناوگان اتوبوسرانی جابجایی مسافر داریم و همچنین  روزانه ۹۰ هزار نفر از شهروندان سفرهای درون‌شهری خود را با استفاده از مترو انجام می دهند که امیدواریم تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزارنفر مسافر افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه