English

مصطفی آزاد‌بخت مطرح کرد:

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر/وحدت و هماهنگی بر فرایند انتخابات استان همدان حاکم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با مهم خواندن اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، از وحدت و هماهنگی که بر فرایند انتخابات استان همدان حاکم است، سخن گفت.

اجتماعی کردن مبارزه با مواد  مخدر/وحدت و هماهنگی بر فرایند انتخابات استان همدان حاکم است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزاد‌بخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان ضمن اشاره به  اجتماعی کردن مبارزه با مواد  مخدر،  گفت: ایران در خط اول مبارزه با پدیده شوم موادمخدر است و بر اساس رسالتی که بر دوش دارد نسبت به برخورد با این پدیده عقب نشینی نمی کند. 

آزادبخت ادامه داد: مردم را باید نسبت به برخورد با پدیده نامبارک موادمخدر امیدوار و تشویق کرد چراکه تنها راه مبارزه با موادمخدر اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بین هیات‌های اجرایی و نظارت بر فرایند انتخابات استان همدان، گفت: با وحدت و هماهنگی ایجاد شده بین هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ، کارها به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: وزارت کشور در تماسی با ستاد انتخابات استان از روند برگزاری فرایند انتخابات ابراز رضایت کردند با این وجود مسوولان انتخابات از حقوق جمهوری اسلامی و مردم دفاع می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای سیر تکاملی رویدادهای بسیار مهم را پشت سرگذاشته است که نباید از آنها غافل شد.

آزادبخت اضافه کرد: یکی از آنها وحدت بین حوزه و دانشگاه است چراکه دشمنان دنبال جلوگیری از اتصال بین این ۲ قطب تاثیرگذار بودند اما برای دست نیافتن دشمنان به این هدف افراد زیادی از جمله آیت الله مفتح به درجه شهادت نائل شدند و الان حوزه و دانشگاه همانند دو بال علمی کشور هستند. 

وی با حساس توصیف کردن کار خبر و خبرنگاری گفت: رسانه ها باید در بازتاب اخبار، ماهرانه هشدارها را گوشزد کرده اما با انتقال نقطه ضعف ها نباید عامل و زمینه ساز ایجاد یاس و نامیدی در جامعه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه