English

به میزبانی هرمزگان برگزار شد؛

آغاز نشست تخصصی برنامه های توسعه اشتغال کشور

نشست تخصصی برنامه های توسعه اشتغال کشور به میزبانی هرمزگان، با حضور مدیران کل حوزه اشتغال وزارتخانه و مدیران حوزه اشتغال ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان های کشور در جزیره قشم آغاز شد.

آغاز نشست تخصصی برنامه های توسعه اشتغال کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نشست تخصصی برنامه های توسعه اشتغال کشور به میزبانی هرمزگان، با حضور مدیران کل حوزه اشتغال وزارتخانه و مدیران حوزه اشتغال ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان های کشور در جزیره قشم آغاز شد.

این نشست در راستای اقدامات انجام شده در اجرای برنامه ها و اقدامات پیش رو در سطح کشور و به منظور هماهنگی و پیشبرد سیاست ها و برنامه های اشتغال زایی و توسعه کارآفرینی کشور و پایش آن ها شامل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سنواتی کل کشور و قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری به مدت دو روز در محل مرکز بین المللی رشد در جزیره قشم در حال برگزاری است.

در این نشست، چشم انداز برنامه های اشتغال و کارآفرینی دولت، مسائل مربوط به کاریابی ها و راه اندازی سامانه ایرانیان، تشریح پیاده سازی الگوی نوین مشاغل خانگی، بررسی مسائل مربوط به اتباع خارجی، برنامه ملی اشتغال و معیشت روستا و  سیاست گذاری نوین در کسب و کارها از جمله موضوعات تخصصی است که در این نشست دو روزه مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتی است؛ بازدید از طرح های اشتغالزایی در قشم از دیگر برنامه های این همایش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه