English

موسی دادی زاده سرخائی؛

کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور توسط دو دانش آموز هرمزگانی

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در اختتامیه جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، دو دانش آموزان هرمزگان عنوان پژوهشگر برتر کشور را از آن خود کردند.

کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور توسط دو دانش آموز هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه دو دانش آموز استان هرمزگان بعنوان پژوهشگر برتر دانش آموزی کشور انتخاب شده اند، اظهار داشت: ‫دانش آموزان «سیده کیانا قریشی» دانش آموز متوسطه دوم آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک و «فرح آزادی» از دبیرستان دوره اول اندیشه دولاب منطقه شهاب قشم موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور شدند.

‬وی افزود: به گزارش دبیر این جشنواره، از بین حدود یک میلیون نَفَر دانش آموز مناطق مختلف کشور در مقطع متوسطه اول، دانش آموز فرح آزادی بر اساس رتبه های کسب شده در جشنواره نوجوان خوارزمی و نیز  فعالیت های پژوهشی، ابتکارات و دست سازه، به عنوان پژوهشگر برتر کشور برگزیده شد.

دادی زاده ادامه داد: از مجموع 32 پژوهشگر منتخب کشور در مقطع متوسطه دوم که به نمایندگی از استان های مختلف حضور داشتند، سیده کیانا قریشی توانست با کسب پژوهشگر برتر کشور، تندیس و لوح تقدیر خود را از وزیر آموزش و پرورش کشور دریافت کند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه این دانش آموزان عضو فعال پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس و جزیره قشم بودند، اضافه کرد: رتبه اول مسابقات ملی توانمند نانو، مدال طلای المپیاد نانو، مقاله برگزیده  کنگره سلول های بنیادین و کسب پژوهشگر برتر استان در دو سال پیاپی از افتخارات سیده کیانا قریشی است.

این مسئول بیان داشت: مراسم جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی کشور صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در تهران برگزار شد و این دو دانش آموز هرمزگانی در این جشنواره تقدیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه