English

فرماندار قم:

برخورد قضایی و انتظامی لازم با عطاری‌های متخلف صورت بگیرد

فرماندار قم گفت: دستگاه‌های مربوطه باید برخورد انتظامی و قضایی لازم را با عطاری‌های متخل داشته باشند و هیچ‌گونه چشم‌پوشی در این زمینه را انجام ندهند.

برخورد قضایی و انتظامی لازم با عطاری‌های متخلف صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم با اشاره به اینکه انواع داروهای صنعتی زندگی جوانان را نابود می‌کنند، اظهار کرد: این داروها همچنین موجب برهم زدن امنیت و آرامش خانواده‌ها و در نتیجه جامعه نیز شده و متاسفانه هیچ فردی از اعتیاد و مواد مخدر مصونیت ندارد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های مسئول باید در حوزه پیشگیری برنامه‌های جامع‌تری ارائه دهند، چراکه پیشگیری مهم‌ترین راه موثر در مقابله با اعتیاد است و اگر پیشگیری نباشد کارها به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: هماهنگی دستگاه‌های مسئول در پیشگیری و نظارت از مهم‌ترین الزامات مبارزه با مواد مخدر است و تمام مصوبه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر باید اجرایی شود.

حیدری در ادامه بیان کرد: ۲۹۳ عطاری در شهر قم فعال است که ۱۸۱ واحد پروانه دار، ۷۸ واحد در حال اخذ پروانه و ۳۴ واحد فاقد پروانه می‌باشد.

وی افزود: بازرسان بر اصناف نظارت داشته باشند تا هر واحدی بر اساس حیطه کاری خود اقدام به فروش نماید.

وی با اشاره به این‌که برخی عطاری‌های متخلف اقدام به فروش مواد مخدر در قالب دارو می‌کنند، تصریح کرد: این عطاری‌ها با خیانت و جنایت، جوانان را نابود کرده و بعضا با رشوه دادن به کارشناسان دستگاه‌های ناظر، درآمد هنگفتی به جیب می‌زنند.

فرماندار قم تاکید کرد: باید برخورد انتظامی و قضایی با عطاری‌های متخلف انجام شود و در این راستا هیچ چشم‌پوشی قابل‌قبول نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه