English

از ابتدای سال ۹۸ تاکنون؛

اعزام دو هزار مددجوی هرمزگانی به اردو مشهد مقدس و قم

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان از اعزام دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان به اردوی آموزشی، زیارتی مشهد مقدس و قم از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

اعزام دو هزار مددجوی هرمزگانی به اردو مشهد مقدس و قم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عیسی زارعی معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی آن‌ها و آشنایی جامعه هدف با سیره و روش زندگی ائمه معصومین (علیهم‌السلام) می‌شود، اظهار داشت: یکی از کارهای مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص زیارت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که این امر موجب تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی و همچنین سبب استحکام بنیان‌های زندگی فردی و جایگاه اجتماعی خانواده‌ها در جامعه خواهد شد.

زارعی گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون، تعداد دو هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به اردوی آموزشی، زیارتی قم و مشهد مقدس مشرف شدند که یک هزار و 900 نفر از آنان به زیارت امام رضا (ع) و مابقی نیز به زیارت حضرت معصومه (س) اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به طرح شوق زیارت افزود: در این طرح که باهدف شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن زیارتی اجرا می‌شود، کمیته امداد شرایط و بسترهای موردنیاز جهت اعزام مدد جویان و نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند را با مشارکت و همراهی خیرین فراهم می‌نماید.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه