English

سرهنگ حسین دهکی خبر داد؛

توقیف قایق حامل کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند قایق حامل بیش از 3میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل شهر بندرعباس خبر داد.

توقیف قایق حامل کالای قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ حسین دهکی  فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، در خصوص توقیف قایق حامل کالای قاچاق در بندرعباس، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال رونق تولید  نامگذاری شده و دشمنان در جنگ اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، مرزبانان استان هرمزگان با تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی و طی یک عملیات، موفق به توقیف شناور باری و کشف کالای قاچاق شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، 13دستگاه ماشین لباسشویی، 10دستگاه جاروبرقی، 40دستگاه پنکه سقفی و یک هزارو 100متر تور ماهیگیری قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی در استان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی، تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالا های مکشوفه 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا باید حرکت های انقلابی، قاطع و جهادی در مقابله با مخلان اقتصادی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه