English

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تجلی حاکمیت اسلامی بعد از انقلاب محقق شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بی‌شمار بوده و تجلی حاکمیت اسلامی بعد از انقلاب محقق شده است.

تجلی حاکمیت اسلامی بعد از انقلاب محقق شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام احمد سالک در چهاردهمین نشست ستاد فجر انقلاب اسلامی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: نبرد بین استکبار جهانی و اسلام و همچنین عمل شایسته و بجا دو خط مشی این بیانیه هستند.

وی  تمدن سازی را سومین مرحله در بیانیه دوم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: بعد از ۴۰سال از انقلاب لازم است با توجه به گام دوم انقلاب که دکترین حرکت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی آینده کشور است، آسیب شناسی اساسی در زندگی شخصی و اجتماعی خود انجام بدهیم و حرکتهای کلی و فردی جریان انقلابی در این راستا باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب تجربیات بزرگ مدیریتی وسیاسی داریم، اظهار کرد: این تجربیات باید به نسل چهارم و همچنین گروه‌هایی که مشتاق انقلاب اسلامی در خارج از کشور هستند، منتقل شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بی‌شمار است، بیان کرد: تجلی حاکمیت انقلابی در این ۴۰سال تحقق یافته است و باید دستاوردهای پیشرفتها باید برای مردم روشن گردد.

وی گفت: تمدن نوین اسلامی، برای حکومت امام زمان(عج) بسترسازی می کند و دکترین رهبری معظم انقلاب پنج مرحله اساسی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی را در خود دارد.

سالک با تاکید براینکه ۲۸ بار در گام دوم انقلاب اسلامی از واژه اقتصاد استفاده شده است، گفت: مخاطبان گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شوند، و این بیانیه جوانان مبارز در نیجریه و لبنان و فلسطین تا نخبگان وجوانان اروبایی را در بر می گیرد و تمام تلاش ما باید در راستای تبیین این بیانیه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۰ سال دوم دیگر فرصتی برای اشتباه و خطا وجود ندارد، تاکید کرد: یکی از دلایلی که فتنه بنزینی ایجاد شد و موج سواری دشمنان  بر آن صورت گرفت بخاطر مسئله فقر در جامعه بود این ضعف باید در چهل سال دوم حل و تاکید بیشتری بر مسدله عدالت انجام شود.

سالک با تاکید بر اینکه دشمن در طول ۴۰سال با جنگ و تحریم و تهدید به مقابله اسلام و انقلاب آمده است، گفت: جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا صراحتا اعلام کرد « نباید بگذاریم انقلاب آیت الله خمینی به ۴۰سالگی خود برسد» و بیانیه گام دوم در چنین شرایطی صادر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه