English

مدیرعامل سامانه سککوک:

فعالان اقتصادی به ابزارهای تجارت الکترونیک مجهز شوند

مدیرعامل سامانه سککوک گفت: فعالان اقتصادی فضای تجاری خود را به ابزارهای تجارت الکترونیک تجهیز کنند.

فعالان اقتصادی به ابزارهای تجارت الکترونیک مجهز شوند

به  گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فردوس باقری در همایش آشنایی با سامانه کشوری کسب و کار (سککوک) هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را تکمیل فرایندهای عضویت و زنجیره های تامین به سامانه سککوک بیان کرد و گفت: با توجه به تحولات فضای فناوری و تامین مالی در سطح دنیا ، نفوذ فناوری در حوزه تجارت بنگاه های اقتصادی افزایش یافته و لازم است فعالان اقتصادی فضای تجاری خود را به ابزارهای تجارت الکترونیک تجهیز کنند.

وی تأثیراصلی بکارگیری فناوریها و ابزارهای مدرن در چرخه های مختلف هر فعالیت را افزایش بازدهی، اقتصادی سازی بیشتر فعالیت و مناسب سازی کیفیت و بهای محصولات بیان و تصریح کرد: همگی این عوامل ضامن بقای مقرون به صرفه شدن و پایداری آن فعالیت می شوند.

باقری سککوک را سامانه ای برای کمک به ارتقاء تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور با مدیریت بهینه منابع همگام با جهان امروز و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

وی به کارگیری و ارایه روش‌های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین، بهکارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری و ارایه روش‌های مدرن تامین مالی زنجیره تامین همچنین بهکارگیری و ارایه روش‌های مدرن مدیریت لجستیک را از مزیت‌های رقابتی این سامانه بیان کرد.

مدیرعامل سامانه سککوک گفت: کسب‌وکارهای خرد، کوچک و متوسط، صنایع، صنوف، تعاونی‌ها و بازرگانان، تامین‌کنندگان کسب‌وکارها و همچنین، کسب‌وکارهای خانگی مخاطبان سککوک هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه