English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خوداری از تردد دریایی در آب های خلیج فارس/ دریا تا روز پنجشنبه مواج خواهد بود

با تقویت موج بارشی در مناطق دریایی هرمزگان و رگبار شدید باران و وقوع تندباد لحظه ای توصیه می شود از تردد دریایی خودداری شود.

خوداری از تردد دریایی در آب های خلیج فارس/ دریا تا روز پنجشنبه مواج خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز در استان ناپایداری جوی و دریایی خواهیم داشت که به ویژه در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس در ساعات بعدازظهر و شب قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس و به تدریج در ساعات بعدازظهر در سایر نقاط شاهد فعالیت موج ناپایدار بارشی خواهیم بود که شدت فعالیت در ساعات  بعدازظهر و شب (سه شنبه ) تا صبح چهارشنبه 20 آذر پیش بینی می شود.

بنابرگزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تقویت موج بارشی در مناطق دریایی استان طی ساعاتی رگبار نسبتا شدید باران و رعد وبرق و وقوع تندباد لحظه ای  خواهیم داشت که توصیه می شود به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب با توجه به امکان افزایش لحظه ای سرعت باد از تردد دریایی خودداری شود.

گفتنی است؛ این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه در مناطق شرقی استان فعالیت خواهد داشت و به تدریج  از استان خارج خواهد شد، با خروج موج بارشی از ظهر چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید شمال غربی در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس آغاز خواهد شد و شرایط دریا تا روز پنجشنبه نسبتا مواج خواهد بود.

از لحاظ دمایی از روز پنجشنبه کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به تقویت سامانه بارشی  از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی به ویژه در غرب استان خودداری شود و تمهیدات لازم در تردد های دریایی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه