English

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان:

برگزاری کارگاه اقدامات پایه حفظ حیات (bls) در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: کارگاه اقدامات پایه حفظ حیات (bls)قطب مرکزی اورژانس پیش بیمارستانی کشور در اصفهان برگزار شد.

برگزاری کارگاه اقدامات پایه حفظ حیات (bls) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین بیان داشت: کارگاه  اقدامات پایه حفظ حیات در اورژانس پیش بیمارستانی  (bls) با حضور ۲۴ نفر از پرسنل فوریت های پزشکی قطب مرکزی کشور در اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه بر اساس دستورالعمل کشوری ابلاغ شده از سوی سازمان اورژانس کشور برگزار شد، افزود: در پایان، حاضران در کارگاه در آزمون کتبی و مهارت بالینی شرکت کردند؛ افرادی که بتوانند در این دو آزمون نمره قبولی کسب کنند در مرحله دوم که توسط اورژانس کشور پیش بینی شده است شرکت می کنند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه قرار است این کارگاه به منظور حضور سایر پرسنلِ گروه هدف مجددا تکرار شود، تصریح کرد: سلسه آموزش های احیا در چهار سطح متشکل از کارگاه های اقدامات اولیه حفظ حیات، احیای قلبی ریوی پیشرفته، تربیت مربی یک و ۲ پیش بینی شده است.

راستین خاطرنشان کرد: پرسنل با پشت سر گذاشتن این ۴ سطح آموزشی می توانند به عنوان مربی کارگاه احیای قلبی ریوی پایه و پیشرفته در سطح کشور فعالیت کنند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: در کارگاه BLS آقایان سید مهدی صالحی از کاشان و مرتضی قادری و حبیب صادقی از اصفهان موفق شدند به تربیت رتبه نخست تا سوم آزمون را به خود اختصاص دهند که در پایان از این سه نفر با اهدای لوح، تقدیر شد.

گفتنی است؛ قطب مرکزی فوریت های پزشکی کشور، اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان، یزد، کاشان و چهارمحال و بختیاری را در برمی گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه