English

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مجلس استان یزد؛

۱۰ زن برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مجلس استان یزد گفت: 10 زن برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد ثبت نام کردند.

10 زن برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی صالحی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مجلس در استان یزد امروز در جمع خبرنگاران افزود:  70 نفر در حوزه یزد و اشکذر ، 29 تن در حوزه مهریز، اردکان هم ۱۲ نفر، تفت و میبد نیز ۲۶ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از چهار نماینده کنونی استان یزد در مجلس تاکنون ۲ نفر ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ زن ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ نفر در حوزه انتخابیه یزد، ۲ تن در حوزه انتخابیه اردکان، یک نفر نیز در حوزه انتخابیه مهریز و یک نفر هم برای حوزه انتخابیه تفت داوطلب شدند که تاکنون هفت درصد داوطلبان را تشکیل می دهند.

وی به گروه  سنی داوطلبان اشاره  کرد و یادآورشد: ۲۴ نفر ۳۰ تا ۳۵ سال و ۳۱ نفر  هم ۳۶ تا ۴۰  سال دارند، ۲۷ نفر هم در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال،  ۲۴ نفر نیز در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۱۷ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و  ۶ نفر هم در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال هفت نفر  و در گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال هم یک نفر ثبت نام کرد.

صالحی با اشاره به شغل داوطلبان ثبت نام شده اظهار داشت: از مجموع داوطلبان ۶ نفر پزشک، پنج تن فرهنگی ، ۵۸ نفر کارمند ، ۱۸ تن بازنشسته ، ۱۱ نفر استاد دانشگاه ، چهار نفر روحانی ، سه نفر وکیل و قاضی ، ۲۰ نفر شغل آزاد و یک نفر هم بیکار و مابقی سایر حرفه ها هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مجلس استان یزد افزود: پنج تن از داوطلبان دارای تحصیلات حوزوی ، ۷۷ نفر دکتری ، ۱۱۱ نفر فوق لیسانس و چهار نفر هم لیسانس هستند.

صالحی اضافه کرد: امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است و این مدت تمدید هم نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه